Jornada de Bàdminton

Benvolgudes famílies, des de l’escola us recordem de la 3a jornada de lliga Borrell i Piñol en la qual estan inscrits alguns dels alumnes de l’escola com activitat extraescolar. Tenen la possibilitat de participar en diferents jornades que es faran al llarg del curs en el Pavelló “Juanjo Garra” de Lleida. El format de competició és el de mini bàdminton amb el camp de joc adaptat a les seves edats.

Les famílies que estiguin  interessades han de saber:

• Cada mes és farà una jornada de bàdminton: un mes es farà torneig d’individuals i  un altre de dobles.
  • El 24 de novembre es fa la primera jornada.
  • És necessari tenir l’assegurança per tota la competició.
  • Que la Federació de Bàdminton de Lleida ens facilita la participació per ser el primer any d’entrenament.

Per tal de confirmar l’assistència: lligalleidatana@gmail.coa

HORARIS PARTITS (1)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *