Entrega de premis Cartes Telemàtiques

Aquest any, l’escola Antoni Bergós va presentar-se al concurs que promou l’Ajuntament de Lleida.

Els nens i nenes han d’enviar els seus desitjos als Reis Mags de l’Orient mitjançant el Servei de Cartes Telemàtiques de l’Ajuntament de Lleida.

Dos alumnes de la nostra escola van aconseguir classificar la seva carta entre les millors. La Mariona, alumna de sisè, va aconseguir un segon premi, i l’Aleix, alumne de cinquè, un accèssit. Juntament amb les seves famílies van anar a recollir el premi a la Sala de Plens de la Paeria. Tots els alumnes de l’escola van ser obsequiats amb material fungible, agraint la seva participació.

Moltes felicitats!

Fotos Concurs cartes telemàtiques

1. Jaume Pujades

Aquestes senyoretes són unes cracks. Saben aprofitar qualsevol esdeveniment per desenvolupar i millorar els coneixements dels nostres fills. Sense la seva implicació no hauria estat possible. Moltes gràcies