Cicle mitjà anem al museu de l’empordà
Avui l’alumnat de 3r i de 4t de l’escola hem anat al museu de l’Empordà. Allà al museu, hem visitat una zona on hi havia escultures, ens han explicat diferents materials que utilitzen per fer-les i diferents autors especialitzats amb aquesta art. Tot seguit hem fet un taller amb plastilina creant escultures. Hem après molt […]
Cicle mitjà anem al museu de l’empordà Llegeix més »





