Sortida al mercat de Figueres

Ahir els alumnes de l’aula d’acollida van anar caminant al centre i han passejat pel mercat a veure les fruites i verdures que hi ha a l’hivern. També han passat per la Rambla a veure la fira de Nadal. Han tingut un bon dia, encara que feia força fred. S’ho han passat molt bé!! Cliqueu […]

Sortida al mercat de Figueres Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut