2n

TROBADA DE DANSES DE 2n

Aquest divendres 12 de maig l’alumnat de 2n de totes les escoles de Figueres ens vam trobar a la plaça Catalunya per realitzar la trobada de danses anual. Aquest curs, el grup de 2nA va ballar el ball del rogle i el grup de 2nB va ballar el ball de Sant Ferriol. Després vam ballar

TROBADA DE DANSES DE 2n Llegeix més »

A l’Anicet és Nadal

Bones festes des del claustre de l’escola Anicet de Pagès i de Puig. Aquest any s’han preparat diferents activitats les quals l’alumnat ha gaudit moltíssim!! Hem rigut i ens ho hem passat molt bé!! De les 9h a les 11h per cicles hem fet diferents activitats… quina, gimcana, etc. A més a més després de

A l’Anicet és Nadal Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut