NADAL A L’ANICET

Enguany a l’escola hem realitzat la cantada de nadales, com ja és tradició. Per poder visualitzar els vídeos feu clic a la següent imatge:

També podeu veure un recull de fotografies d’aquesta festa, esperem que us agradin!

ELS DRETS DELS INFANTS

Bon dia! Avui, 27 de novembre, hem celebrat el dia dels Drets dels infants a l’escola, després d’haver-ho d’ajornar la setmana anterior per causes meteorològiques. Els nens i nenes d’infantil han cantat i ballat la cançó de “Positiu”, els de cicle inicial han treballat els deures que tenim a l’escola, els de mitjà a casa i els de superior a la societat. Us deixem un recull d’imatges de la jornada, fins aviat!

Projecte Rossinyol

Dos alumnes de l’Anicet de Pagès participen al Projecte Rossinyol, l’Alpha i en Zhibin. El dissabte 24 de novembre van fer la presentació a la sala de plens de l’Ajuntament.

Si voleu més informació del projecte cliqueu AQUÍ.

Projecte Rossinyol

Dos alumnes de l’Anicet participen al Projecte Rossinyol, en Zhibin i l’Alpha. El dissabte 24 van fer la presentació del Projecte a la sala de plens de l’Ajuntament.

Per més informació cliqueu AQUÍ.

Consell Ciutadà d’Infants

Aquest curs, les conselleres de l’Anicet de Pagès són la Jihane El Asry i la Firdaws Ben Moussa.

Aquesta foto és de les colònies que es van fer a Esponellà el 17 i 18 de novembre. La Firdaws hi va participar i s’ho va passar súper bé!!!

Si voleu més informació del Consell Ciutadà d’Infants cliqueu AQUÍ.

DILLUNS 19 DE NOVEMBRE SE SUSPENEN LES CLASSES

Missatge d'alcaldia:

Benvolgudes i benvolguts,

Us informo que, a causa dels aiguats i els seus efectes, demà, dilluns 19 de novembre, se suspenen les classes de les llars d’infants municipals i de tots els centres públics de primària i secundària de Figueres.

En relació al transport escolar i servei de menjador, el Consell Comarcal ens acaba d’informar que TOT (transport i menjador) es mantindà.

Repeteixo per què no hi hagi dubtes al respecte: se suspenen les classes però els centres romandran oberts segons el protocol establert pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat.

Informeu, sisplau, les AMPA i totes les famílies.

Atentament,

Jordi Masquef Creus
Alcalde de Figueres

TAMPOC HI HAURÀ ACTIVITATS EXTRAESCOLARS A LA TARDA

LA CASTANYADA

Ahir vam celebrar la festa de la Castanyada. Aquí teniu un vídeo de les actuacions que hi va haver i, a sota, un recull de fotografies. Esperem que us agradi!

PRIMER DIA D’ESCOLA

Benvolguts i benvolgudes alumnes, pares i mares, mestres nous i d’altres anys, amics i antics alumnes… Avui ha estat el primer dia d’escola! Ens hem reunit tots al pati i hem presentat els mestres i alumnes nous. També s’ha fet el parlament d’inici de curs i alguns/es han formulat propòsits a assolir pel nou curs. Quin és el teu?

FESTA FI DE CURS 2018

Aquí teniu les fotografies de l’últim dia d’escola! La graduació i el comiat dels alumnes de sisè, la classe de Zumba remullada i la festa de l’escuma amb disco mòbil! BON ESTIU!