Vivim en directe l’Eurockey

Els estudiants de sisè de l’escola local van gaudir d’una emocionant sortida educativa a Lloret de Mar per presenciar un partit de l’Eurockey, un torneig on participen els millors clubs d’Europa en categoria infantil. L’esdeveniment va oferir als nens i nenes l’oportunitat de viure en directe l’emoció i la competició d’aquest esport. Va ser una experiència enriquidora que els va permetre apropar-se més a aquest apassionant esport i fomentar l’esperit esportiu, aprofitant que a l’àrea d’educació física també s’està treballant. La sortida va ser tot un èxit i va deixar una empremta positiva en tot l’alumnat.