Visita a l’Institut Rocagrossa

Aquest matí, tot l’alumnat de 6è de l’escola ha pogut visitar i conèixer les instal·lacions de l’Institut Rocagrossa en una matinal molt dinàmica i entretinguda. Una vegada arribats al centre i dividits en petits grups, hem pogut gaudir de les activitats que ens havien preparat l’alumnat de l’institut. Mentre uns grups feien la visita per diferents espais de l’edifici principal, altres realitzaven activitats dirigides a la pista exterior. La resta, gaudien d’una representació d’una escena del Diari d’Anna Frank, escena que després seria reproduida pels nens i nenes de sisè de l’escola, en el marc d’un projecte de teatre que realitza l’alumnat de 3r d’ESO.

Ha estat una manera diferent i vivencial de conèixer el que pot ser futur centre educatiu del nostre alumnat de la qual tothom n’ha quedat molt satisfet.

Feu clic aquí per veure la galeria de fotos.