Sortida al paratge de Santa Cristina

Els alumnes de cinquè de primària han viscut una emocionant sortida a la platja de Santa Cristina que ha estat una oportunitat perfecta per fomentar la cohesió de grup. Durant aquesta jornada especial, han pogut conèixer-se millor i crear llaços d’amistat més forts. Han pogut gaudir de diverses activitats al paratge de Santa Cristina. La natura idíl·lica de la platja ha ofert un entorn propici per a l’aprenentatge i la diversió. Aquesta sortida ha permès als alumnes créixer no només acadèmicament, sinó també personalment, establint relacions positives i consolidant la seva unió com a classe. Ha estat un dia inoblidable que enfortirà els seus vincles durant tot l’any escolar.