Fase Territorial Certamen de Lectura en Veu Alta

Aquest matí, ha tingut lloc a l’Espai Pineda de Sant Gregori la fase Territorial del certamen de lectura en veu alta amb la representació d’una alumna de 6è de l’escola, la Maria Sylla. En la jornada d’avui hi han assistit els guanyadors comarcals de les diferents categories del concurs. En el cas de la nostra escola, la nostra representant competia en la categoria de Timoners, dirigida a l’alumnat nouvingut en els dos darrers anys. La Maria ha realitzat una lectura excel·lent durant el minut que se li concedia i s’ha proclamat campiona. Enhorabona Maria per l’esforç realitzat.