Un Sant Jordi atípic i excepcional

Un any més, va arribar Sant Jordi a l’escola, enguany també, una diada diferent a la resta d’anys. Però la pandèmia, que el curs passat ens va fer la guitza i ens va deixar confinats a casa, no ha pogut evitar que a l’escola es celebrés aquesta festivitat tan estimada a Catalunya. Si altres anys es sortia a visitar les parades del passeig, aquest any, les parades de llibres les vam posar a la pista de l’escola, creant un recorregut que es completava amb la zona de lectures de poemes i l’extraordinària posada en escena de la llegenda de Sant Jordi, amb el drac, la princesa i el flamant cavaller.

Les normes protocolàries ens obligaven, també, a replantejar-nos l’entrega de premis dels Jocs Florals. Però, adaptant-nos al moment d’evolució tecnològica que estem vivint, es va fer una transmissió en streaming  que va poguer seguir cada grup des de la seva pròpia aula. L’experiment va resultar ser tot un èxit i molt motivador per a l’alumnat.