Tot a punt per a la cursa de l’escola

Aquest curs podem recuperar la cursa d´atletisme, a les pistes municipals, on hi participaran tots els alumnes (des de P3 fins a 6è de primària).
Aquesta activitat es portarà a terme el dijous dia 26 de maig. Aquest curs la cursa és molt especial per a tots nosaltres perquè serà una cursa solidària pel càncer infantil i la farem en record a l´Erick, alumne de l´escola que va morir el passat desembre per aquesta malaltia.

En aquests dies previs a la cursa comencem a vendre tiquets pel sorteig d´un SÚPER LOT amb obsequis i aportacions que ens fan diferents empreses que volen col·laborar amb la causa. En els documents que adjuntem a la motícia us detallem tots els regals que estaran inclosos en aquest sorteig. Tots els diners que es recaptin s´enviaran íntegrament a AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya).

Les curses començaran a les 9´30h del matí i està previst que s´acabin a les 12h, aproximadament. També hi ha una cursa (400 metres) on hi poden participar mestres, pares, mares i altres familiars, amb premis pels guanyadors!