Tallers d’igualtat

Des de l’Ajuntament de Lloret i més concretament des de la regidoria d’igualtat, s’impulsen durant aquest curs els tallers d’igualtat, per tal de fer veure a nens i nenes de 4t l’igualtat de gènere, en un moment en que les relacions que s’estableixen entre adolescents venen molt determinades pels models masculí/femení.

A la nostra escola, s’han impartit activitats com ara tallers per tal de treballar els rols de gènere, qüestionant-se el paper de les dones i els homes. Ha estat una sessió molt interessant, dirigida per la Mercè Serrano, que pretenia donar a entendre a tot l’alumnat que, en un futur, serà lliure de triar el què vol ser a la vida. Si voleu saber quelcom més sobre aquest projecte feu clic aquí.