Resolució de conflictes, amb Xavi Forcadell

Ahir dilluns a la tarda, les famílies del grup de tercer de primària van assistir a la segona reunió del curs.
Després d’haver escoltat atentament tota la informació rebuda per part dels seus fills i filles, van acabar compartint reflexions i estratègies sobre la resolució de conflictes a través del nostre convidat especial, Xavi Forcadell.
Agraïm moltíssim la seva participació i col·laboració en aquesta reunió amb les famílies de la nostra escola. Esperem que fos una bona experiència compartir conjuntament la màgia de les emocions.