L’escola viu un Sant Jordi primaveral

Un any més, nens i nenes de l’escola van poder clebrar la diada de Sant Jordi en un entorn de festa i alegria, entre llibres, roses i cavallers. La zona de la pista acollia les paradetes de llibres, les manualitats de l’alumnat, la zona del photocall i la del micro obert. Al llarg del matí, tots els cursos de l’escola van anar fent la seva visita, sense perdre’s tampoc la posada en escena d’una versió de cultiu propi de la llegenda de Sant Jordi. Fins i tot el temps, se’ns va posar de cara i ens va fer costat en tot moment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *