Concurs Gust per la lectura

L’alumnat de tercer de primària participa en el vint-i-setè concurs el gust per la lectura. Els nens i nenes han gaudit moltíssim de les diferents propostes d’activitats que s’han dut a terme a l’aula.
El racó de la investigació, el recital de poemes, l’elaboració dels bibliotràilers…
Mestres i alumnes hem estat capaços de posar-nos en la pell d’un detectiu on ha calgut resoldre un misteri molt important. D’altres, en canvi, hem recitat i interpretat els poemes de l’autora Núria Albertí.
Aquest projecte no hauria estat possible sense la col·laboració de la nostra biblioteca municipal de Lloret. Agraïm moltíssim per fer-nos arribar els exemplars dels llibres on els nostres alumnes han pogut gaudir de la lectura!
A continuació podreu veure els treballs elaborats per als nostres alumnes en funció de cada modalitat del concurs. Cliqueu a sobre de cada imatge.

3rA Modalitat B2. Gènere: Novel·la de detectius

3rB Modalitat B1. Gènere: Bestiaris