COMISSIÓ TAC

La comissió TAC es prepara a fons per afrontar la nova era digital, un període ple de transformacions, tant pel que fa a l’acceleració digital, que dotarà de dispositius a alumnes de cicle superior i mestres, com pel que fa al nou estat de connectivitat de l’escola, que permetrà integrar les noves tecnologies en el treball diari de tots els grups.

Enguany, s’ha realitzat una FIC (Formació Interna de Centre) per dos motius molts clars: preparar a tot el claustre per si es dóna un confinament i dotar a tots els docents d’eines i recursos digitals per treballar en el seu dia a dia al centre i fora d’aquest.