PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Entre els dies 13 i 22 de maig, s’obre el període de preinscripció pels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria (ESO).

Degut a les circumstàncies excepcionals que ens envolten, aquest any es prioritza la preinscripció per mitjans telemàtics. Per fer-ho, s’haurà d’omplir la sol·licitud via telemàtica a l’adreça que se us detallarà, i un cop feta, enviar el resguard que es genera amb la documentació requerida, fotografiada o escanejada, al correu electrònic del centre. Un cop l’haurem rebut us respondrem per tal que us quedi justificant de la presentació de la documentació. Amb aquest tràmit, la preinscripció es considera realitzada.

També es pot imprimir l’imprès de sol·licitud i omplir-lo a mà, per enviar-lo escanejat o en una foto al correu de l’escola.

La preinscripció presencial es reduirà als dies 19, 20, 21 i 22 de maig.

L’Equip Directiu de l’escola ja contactarà telefonicament amb les famílies de P-3 per concertar tots el mateix dia,amb diferent  citació horària .

A continuació us adjuntem informació que us pot ser necessària per poder fer aquest tràmit. Preferiblement, si heu de contactar amb nosaltres, ho hauríeu de fer mitjançant el correu electrònic del centre.

– Informació sobre la preinscripció. (Enllaç al Departament d’Educació)

– Dades de contacte:

• Correu electrònic: c5000031@xtec.cat
  • Telèfon de l’Ajuntament d’Àger: 973 45 50 04

INSTRUCCIONS PER LA PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

• Ha de venir una persona sola. No es tracta de visitar l’escola, es tracta de fer el tràmit administratiu.
    • Ha de portar mascareta i guants de protecció.
    • No acudir persones de grups vulnerables o en període de confinament o símptomes.

• Portar la documentació requerida:
      • Sol·licitud (a poder ser plena) en el model oficial.
      • Fotocòpia del Llibre de família o altre document de filiació de l’alumne/a.
      • Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare i mare o tutor/a). si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport.
      • Fotocòpia del DNI de l’alumne/a (si en té).
      • Carnet de vacunes. Fotocòpia de la página de les vacunes
      • Fotocòpia de laTarjeta sanitària de alumne/a.

Centre adscrit alumnes de sisè

La ZER El Montsec i per tant l’Escola Andreu Farran, té com a Institut adscrit l’Institut Almatà de Balaguer. A la seva pàgina web podreu trobar la informació referida al procés de preinscripció i admissió de nous alumnes. La seva adreça és: http://www.almata.cat/

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *