Material Escolar

Descripció i enumeració del material escolar que els alumnes i famílies necessitaran per al nivell educatiu corresponent.

Tots els alumnes han de portar la bata de classe i el xandall de la ZER. És aconsellable també, portar una bata per plàstica.

• Educació infantil. El material necessari per la classe se’ls proporciona al centre. Han de portar un got de plàstic, una tovallola petita, un paquet de mocadors de paper i un paquet de tovalloletes humides. També cal que portin una muda
  • Educació primària. Els alumnes han de portar el seu estoig amb llapis, bolígrafs i colors. També han de portar tisores i pega. Els alumnes de cicle mitjà han de portar una carpeta tamany A4. Els alumnes de cicle superior han de portar una carpeta tamany A4 d’anelles amb separadors.

Els alumnes que fan ús del servei de menjador, han de portar el raspall i la pasta de dents.

Les famílies fan una aportació de 55 € per alumne i curs, per tal de poder sufragar les despeses de material que assumeix l’escola, com pot ser la pintura, cartolines, agenda, llibretes de treball, llicències digitals, …