UN NADAL DIFERENT

Aquest Nadal, com tot en aquest curs, és molt diferent al que estem acostumats a viure a l’escola en aquestes dates.

Ara serien uns dies de bogeria: obra de teatre, vestuaris, decorats, poemes, cançons, anades i tornades de l’escola al Local Social i del Local Social a l’escola.

Tot això, tots som molt conscients que no ho podem fer.

Però les activitats que farem us les penjarem en aquest blog l’últim dia abans de les vacances de Nadal.

Us hem preparat els poemes i algunes activitats musicals.

El divendres al matí ens vindran a representar uns contes per treballar valors a l’escola (subvencionat per l’Ajuntament)  i per la tarda vindrà el Patge Reial a recollir les cartes dels nens i nenes.

El dilluns cagarem la Tronca, que tots sabeu que ha arribat.

RECORDEU que el proper dilluns dia 21, fem jornada intensiva i plegarem a les 13 hores. (Hi haurà servei de menjador)

BON NADAL I BONES FESTES EN FAMÍLIA.

L’EQUIP DE MESTRES DE L’ESCOLA.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *