SANT NICOLAU

Benvolgudes famílies!

Davant la impossibilitat de poder celebrar la Festivitat de Sant Nicolau d’una manera segura, l’Ampa ens va proposar que estaria bé que es pogués escoltar per la megafonia del poble a l’alumnat de la nostra escola cantant les cançons de Sant Nicolau.

Durant aquesta setmana hem estat assajant i fent les gravacions de les cançons, perquè el diumenge dia 6 de desembre les pugueu escoltar.

Als diferents establiments del poble hi ha les guardioles de l’Associació de Dones per a recaptar diners per la Marató de TV3, que com tots sabeu, aquest any està dedicada a la Covid 19. Si voleu fer un donatiu, enguany es farà una donació conjunta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *