LA CASTANYADA

Per celebrar la Castanyada, l’alumnat de cicle superior ens ha preparat 3 estacions amb jocs i activitats relacionades amb la nostra emblemàtica festivitat. L’alumnat ha pogut gaudir d’un taller de pintura facial, dut a terme per la Gina i l’Estel; un joc de punteria organitzat pel Pol i el Max i, finalment, 3 jocs tradicionals preparats per l’Hugo i la Karina. Tots i cada un d’ells han tingut un element en comú, la castanya com a protagonista.

Finalment, hem pogut gaudir d’una estona d’esbarjo tots/es plegats. Com el temps en amenaçava amb pluja, l’alumnat ha decidit fer-ho amb un paraigües gegant. Que en són de murris!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *