Estrenem la setmana de la ciència virtual

La Setmana de la Ciència va néixer el curs 2011-12 amb l’objectiu d’apropar la ciència als infants amb la col·laboració i implicació de les famílies, tot potenciat: la inclusió d’activitats experimentals al currículum de l’escola, noves eines, recursos, idees i metodologies. A través d’aquest projecte s’ha volgut potenciar la participació activa de les famílies a la vida escolar dels seus fills i filles.

Aquesta iniciativa neix amb la voluntat que els infants visquin intensament la ciència i, a la vegada, que esdevingui punt de partida per incloure l’experimentació en el dia a dia de l’escola.

Enguany, a partir d’idees que ens heu fet arribar moltes famílies, engeguem la setmana de la ciència virtual. Tota la comunitat educativa pot gravar-se en vídeo fent un experiment i el penjarem a la carpeta drive on ja podem gaudir dels primers científics i científiques!

Ens convertim en científics i científiques des de casa, t’hi animes?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *