Repte de ioga en família a 6è!

Els alumnes de 6è han participat en un repte saludable molt especial: fer figures de ioga amb les seves famílies! Aquesta activitat forma part del nostre programa de salut i ha estat una gran oportunitat per compartir moments divertits i cuidar el cos i la ment.

Moltes gràcies per les fotos i els dibuixos! Ens ha encantat veure la creativitat i la complicitat de cada família.

CM- Dia Mundial de l’Educació Física al carrer!

Ahir, els alumnes de cicle mitjà vam anar al Parc Central per celebrar el Dia Mundial de l’Educació Física al Carrer, organitzat pel Pla Català de l’Esport. Cada escola va fer jocs d’educació física i després vam saltar a corda tots alhora durant dos minuts. Finalment, vam seguir una animada sessió de zumba guiada pels monitors des de l’escenari. Va ser un matí molt divertit!

5è- Sortida Shootball.

El passat 20 de març, els alumnes de van gaudir d’una jornada esportiva molt especial. Van participar en una trobada de Shootball amb altres escoles, una activitat organitzada pel Pla Català de l’Esport a l’Escola.

Durant tot el matí, els nens i nenes van compartir partits, rialles i molt bon ambient amb alumnes d’altres centres. Va ser una gran oportunitat per fer esport, conviure i aprendre valors com el respecte, el treball en equip i el joc net.

Tots s’ho van passar d’allò més bé i van tornar a l’escola carregats de bons moments i noves experiències!

3r-Sortida al Cim d’Àligues.

El passat dijous 4 d’abril, els alumnes de 3r van fer una sortida molt especial al Cim d’Àligues, un centre dedicat a la conservació i divulgació de les aus rapinyaires situat a Sant Feliu de Codines.

Durant la visita, els nens i nenes van poder observar de ben a prop àligues, falcons, voltors i mussols, i van aprendre moltes curiositats sobre aquests animals: com viuen, què mengen i quin paper tenen en l’ecosistema. Un dels moments més emocionants va ser la sessió de vol lliure, on van veure com les aus sobrevolaven els seus caps, gairebé tocant-los amb les ales!

5 mesos, 5 consells! La importància de fer esport!

Seguim amb el nostre programa de salut i aquest mes us recordem la importància de fer esport!

Córrer, ballar i fer qualsevol tipus d’activitat física ens ajuda a mantenir-nos en forma, a sentir-nos millor i a tenir més energia. A l’escola us animem a moure’s, divertir-vos i cuidar la vostra salut amb l’esport!