SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS

Un any més ens hem afegit a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. Enguany l’enfoc temàtic de la 15a edició es va centrar en els envasos, amb l’eslògan No t’emboliquis!

Durant el dijous 23 de novembre els alumnes de l’escola van realitzar diversos tallers per tal de conscienciar-se de la necessitat de reduir els envasos que porten.

La generació de residus d’envasos a la UE ha augmentat de 66 milions de tones el 2009 a 78,5 milions de tones el 2019 (que representa 173 kg per habitant). La Comissió va establir l’objectiu que tots els envasos haurien de ser reutilitzables o reciclables d’una manera econòmicament viable per l’any 2030 amb l’objectiu de reduir els envasos, el sobreembalatge i, per tant, els residus d’envasos. El paper de la prevenció de residus és clau per assolir l’objectiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *