FESTA FINAL DE CURS

El passat 22 de juny vam celebrar la festa de final de curs amb tots els nens i nenes de l’escola. Va assistir-hi tot l’equip docent d’aquest curs, així com les famílies dels més grans del centre que van voler compartir aquest moment amb els seus fills i filles. En primer lloc es van entregar les orles a l’alumnat de 6è. Les famílies del nens i nenes de sisè van fer entrega d’obsequis als seus fill/es i al professorat del centre. Després, l’alumnat de sisè va amenitzar la festa amb un ball d’èxits musicals de diferents anys.
Finalment, la directora juntament amb la representant de l’AFA i l’ajuntament van acomiadar a una mestra que el curs que ve ja no estarà al centre perquè es jubila com a docent.
La resta de la jornada es va desenvolupar a les aules i al pati fent zumba, karaoke i jocs educatius.

Aprofitem per desitjar-vos a tots un bon estiu i, als nostres graduats i graduades, molta sort en la vostra pròxima etapa!

Us adjuntem un recull de fotografies del dia:

ESCOLA LA BASSA!