EL MES MATEMÀTIC

Aquest mes d’octubre a l’escola La Bassa hem treballat de manera especial les matemàtiques. Hem aprofundit en la resolució de problemes i enigmes i, com ja sabeu cada dilluns al bloc de cada cicle anem penjat el guanyador o guanyadora de l’enigma de cada nivell.

A més també hem fet l’esmorzar matemàtic, per treballar la numeració, les operacions, la geometria, els angles, les fraccions…  Durant uns quants dies, i per grups, els alumnes han estat pensant què voldran fer, què necessitaran i com faran el seu esmorzar. També hem anat a comprar els ingredient necessaris. A continuació teniu un recull de fotografies de l’exposició d’esmorzars i l’estona de degustació:

Per veure l’elaboració dels esmorzars aneu als blocs de cada cicle

Però això no és tot! Encara ens falta el concurs de fotografia matemàtica!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *