DIADA DE SANT JORDI

Sant Jordi, la festa del llibre i de la rosa, és també una gran festa a l’Escola. Aquest divendres vam celebrar la tradicional Diada fent tallers a les aules i gaudint d’un espectacle sorpresa com a cloenda. Als blocs de cada cicle podreu veure un recull de fotos de les activitats que es van fer a les classes.

A la tarda, ens vam reunir al pati de l’escola per veure les exposicions del material que s’havia fer durant el matí a cada aula. Tot seguit, l’alumnat va poder gaudir d’un espectacle sorpresa per part del grup teatral local TOUR MIX TEATRE. Ens van sorprendre amb la representació de diverses cançons de l’espectacle “El Rei Llleó” disfressats dels personatges del musical. Volem donar les gràcies a tots els integrants de TOUR MIX TEATRE per amenitzar la tarda i sorprendre als nens i nenes amb la vostra actuació.

Tot seguit, vam tornar a les aules i l’Ajuntament de Torregrossa  va obsequiar a l’alumnat amb un llibre per endur-se a casa. Els nens i nenes de cicle superior també van rebre un obsequi per incentivar la seva creativitat literària.

A més a més, l’AMPA va col·laborar en l’adquisició de llibres de lectura per a totes les classes. Una bona iniciativa per fomentar la lectura el dia de la festa del llibre.

Des de l’escola volem agrair a tothom que ha participat per tornar a sentir l’esperit d’una de les diades més nostrades.

Us deixem el link de les fotos de la festa cloenda que vam fer a la tarda. Cliqueu aquí