DIA DE LA PAU A L’ESCOLA LA BASSA

Enguany i, com ja és tradició a l’escola La Bassa, el dia 30 de gener hem celebrat el dia escolar de la No-violència i la Pau.

Durant el matí hem treballat per cicles divesos tallers centrats en el valor de l’amabilitat que és el valor que treballem aquest curs. Després per grups intercicles hem escrit paraules relacionades amb l’amabilitat.

A la tarda les hem presentat a la resta de companys i companyes de l’escola i les hem enganxat al pot de les paraules amables. També hem cantat la cançó “Els bons modals” que havíem assajat prèviament a música i durant les sessions de tutoria d’aquest mes de gener.

A continuació teniu un recull de les imatges de l’acte de la tarda.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *