Circular MES MATEMÀTIC

Durant el mes d’octubre, la nostra escola celebra el “MES MATEMÀTIC”. La finalitat és treballar les matemàtiques des d’un vessant més lúdic.

Aquest curs us animem a participar en un concurs de fotografia matemàtica per cicles (numeració, geometria, probabilitat, angles, fraccions…). L’objectiu és fer una fotografia i posar-hi un títol matemàtic (imprescindible). La mida de la imatge hauria de ser de 15X20. Us recomanem que feu aquesta activitat en família. Els vostres fills i filles explicaran a la classe què representa la fotografia i quins elements matemàtics s’hi poden veure…

Cal que les fotografies s’entreguin al tutor/a abans del proper 20 d’octubre per poder organitzar una exposició a l’escola (podreu visitar-la amb els vostres vostres fills i filles).

Demanem, com sempre, la col·laboració de les famílies per tal de resoldre els enigmes que l’alumnat s’endurà  a casa els propers caps de setmana (6, 20 i 27 d’octubre) i que, els dilluns,  caldrà dipositar en una urna a l’entrada dels edificis. Es farà un sorteig per cicles i la butlleta escollida a l’atzar haurà de tenir la resposta correcta a l’enigma de la setmana (tot afegint el nom de la família). Es penjarà la fotografia del nen o nena al bloc del centre per felicitar les famílies guanyadores.

TOTS JUNTS SUMEM!!!

Moltes gràcies