CANTADA DE NADALES

Benvolgudes famílies,

Us deixem l’enllaç del vídeo de la cantada de Nadales que vam fer ahir 21 de desembre. Moltes gràcies per venir a veure l’alumnat. Va ser tot un èxit! Des de l’escola agraïm al Santi Carles la seva col·laboració en la gravació i el muntatge d’aquest record tan bonic.

Bones festes!!!

Salutacions!

El claustre de l’escola la Bassa.

BON NADAL 2020!!!

L’Escola La Bassa us desitja unes bones festes! Fem que l’insòlit any que deixem enrere ens serveixi, almenys, per valorar el que realment importa i per aprendre a gaudir al màxim els moments compartits amb aquells que més estimem. Molta força, calma i seny en el nou any! Ens veiem aviat!!!

COMIAT DE L’EQUIP DIRECTIU

Benvolguts totes i tots,

Finalitzat el curs 2019-2020, podem dir que ha estat un curs del tot diferent. El confinament degut al COVID 19, ha marcat el darrer tram del curs. Aquesta situació ens ha portat a treballar des de casa com mai ho havíem fet. Tot i les dificultats, tant l’alumnat com les famílies heu respost de manera molt positiva donant mostra de com valoreu l’educació dels vostres fills i filles. Us agraïm la vostra col·laboració i suport per facilitar la continuïtat de la tasca educativa i especialment per la implicació que heu demostrat en les tasques i activitats encomanades durant aquest temps de confinament.

Des de l’Escola no ens ha resultat fàcil afrontar aquest període d’excepcionalitat. Som conscients que algunes actuacions potser no han estat del tot encertades. S’han hagut de prendre decisions urgents, abordant situacions noves, seguint orientacions i instruccions sovint canviants. Però sens dubte, hem treballat amb esforç i voluntat d’oferir el millor per a l’alumnat i les famílies.

Com a Equip Directiu, finalitzem una llarga etapa de treball per l’escola de Torregrossa, amb l’objectiu d’educar i formar als nostres nens i nenes per ser persones felices, amb coneixements, responsables, bones persones i bons ciutadans.

Us donem les gràcies a les famílies, a les AMPES d’aquests anys, Ajuntament, empreses fructicultores i resta de comunitat educativa per fer costat a l’escola i fer fàcils reptes complexos.

Desitgem al nou Equip Directiu molts encerts en la seva nova etapa, que confiem que afrontaran amb il·lusió i amb el suport de tota la comunitat educativa, com ha estat sempre.

Agraïm al claustre la seva implicació, treball i voluntat de tots aquests cursos, conformant un equip de treball cohesionat que ha fet possible tirar endavant la tasca educativa de tota una escola amb tots els reptes que suposa.

“Per educar un infant cal tota la tribu”  (Proverbi africà)

Bon estiu!!!!!!

Carme, Núria i Josefina

COMIAT_EQUIP_DIRECTIU

El tutor de sisè dedica unes paraules al seu alumnat

Benvolgudes famílies,

Com a tutor del grup de 6è, el primer que vull fer és expressar-vos el més profund i sincer agraïment per l’interès i el recolzament que heu prodigat als/a les vostres fills/es  des de l’inici d’aquest trimestre tan atípic. En moments incerts  com el que hem viscut, i vivim, es fa necessari la total col·laboració escola-família i, totes i tots vosaltres, heu estat al peu del canó.  Moltíssimes gràcies!

A continuació, us presento unes quantes paraules dedicades als vostres fills i a les vostres filles. Un escrit que pretén, senzillament, convertir-se en una empremta simbòlica del seu pas per la nostra escola. Si teniu l’ocasió, compartiu el text amb ells/elles. Veureu que hi ha 3 enllaços (versió català en vídeo, versió català en pdf i, finalment, versió en anglès).

Una abraçada i… FINS AVIAT!

Xavi

Feu clic al damunt de la imatge

Si us ve de gust llegir el text amb més calma,

el podeu trobar també en versió  pdf. Feu clic AQUÍ