PASSEJADES PER LA BARCELONA GREMIAL

Divendres 17 de novembre per ampliar els nostres coneixements de l’Edat Mitjana vam fer una sortida per la Barcelona gremial. Teníem una guia que ens explicava com eren els costums i els llocs fa més o menys 700 anys.

Ens va ensenyar que els artesans estaven agrupats en  gremis. Hi havia tanta varietat de productes que podien vendre des d’espasses fins a verdures. Respecte a els gremis, s’ajudaven mutuament, sobretot els que venien el mateix producte i acostumaven a viure en el mateix carrer.

Quan ja portàvem més de  la meitat de la visita ens vam parar per visitar l’església de Santa Maria del Mar. Ens van fer trobar unes figures i uns gravats que estaven a terra o als vitralls, i representaven els gremis. També van veure l’escut del F.C Barcelona. 

Us imatges del nostre treball a l’aula, les exposicions del treball en grup i com vam preparar-nos i vam a cabar fent de trobadors i trobairitz

Recull de fotografies 

Escrit per: Quim i Nil 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut