CM-CS: Sortida fàbrica del Cacaolat i Circuit de Catalunya

El dimecres 29 de març vam anar d’excursió amb els companys de CM i CS la ZER. Vam anar a la fàbrica de Cacaolat on allí per grups primer ens van explicar d’on prové la llet, com són les granges, com s’obté la llet, com es transporta, la temperatura, i com és i d’on prové el cacau. I el procès de fabricació de la llet que envasen i del Cacaolat, tot mirant la fàbrica des d’una gran pasarel·la amb vidrieres. A l’acabar la visita vam degustar un got de Cacaolat i ens van donar un detall, una motxilla on dins hi havia dues ampolles de cacaolat.

Després de dinar vam anar a fer la visita guiada al circuit de Catalunya (Montmeló). Allí vam començar la visita per la sala de brifing, ens vam fer fotografies al pòdium, vam visitar la sala de control i vam acabar l’activitat a la sala de premsa on vam fer de periodistes. Allí ens van donar una targeta identificativa amb el nostre nom i un diploma d’haver fet la visita.

Aquí us deixem algunes fotografies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>