AMUNT L’any 2010, l’Escola va voler fer un himne. El mestre especialista de música que hi havia, Lluís Gallifa va composar la música i va escriure la lletra d’una cançó que expressa els valors de la nostra escola i que ràpidament va esdevenir un referent per als nens i nenes, famílies i equip docent de l’escola Ciutat d’Alba. Seguim cantant aquesta cançó en celebració de la nostra comunitat educativa en les festes de l’escola i compartim aquí amb vosaltres la lletra i música perquè la pugueu aprendre.

(cançó de l’Escola Ciutat d’Alba)

 

AGERMANAMENT AMB ITÀLIA

Alumnes de 5è han participat durant tot el curs en l’agermanament lingüístic amb l’escola Michele Coppino di Alba. Durant tot el curs  l’alumnat s’ha escrit i enviat treballs sobre aspectes personals o culturals.

Una proposta que millora l’aprenentatge de la llengua anglesa de l’alumnat.

Us compartim l’enllaç de la publicació al cugat.cat

https://www.cugat.cat/agenda/64338

CERCLES RESTAURATIUS

Els alumnes de 4t reflexionem sobre el RESPECTE. Què significa? Com actuo jo? He de canviar actituds respecte els altres?…

MUSEU PICASSO

Avui hem convidat a les famílies al Museu Picasso de Ciutat d’Alba. Els nens i nenes de 4t A han fet de guies pel museu explicant la vida i obres de Pablo Picasso.

COLÒNIES DE COMIAT DE 6È

Ni la pluja ens frena la diversió! Gran viatge de comiat!

TALLER I + D ROBÒTICA

El canvi climàtic s’ha produït per la nostra dependència de l’energia. I què podem fer nosaltres? Els alumnes de 6è han treballat 4 blocs: la mobilitat, l’eficiència energètica, els residus i l’aigua. Per cada bloc han fet un petit projecte de I+D que els ha permès fer un petit projecte sobre cada apartat. Per fer-ho, han treballat l’emprenedoria. 

DOMUS – ROMA

Els alumnes de 3r han explicat a les famílies la investigació que han fet de la cultura, l’art i la història de ROMA.

CANTÀNIA 2024 El NAUFRAGI

Un grup d’alumnes es disposa a fer el viatge de final de curs en un enorme creuer. Es tracta d’un vaixell de luxe colossal que contamina molt i és un exemple clar de mitjà de transport poc sostenible. Els dos protagonistes de l’obra, en Biel i la Martina tenen visions oposades sobre la manera de viatjar. Aquestes dues maneres de veure la vida xocaran encara més quan el vaixell naufraga i els estudiants van a petar a una illa deserta.

Una història que es desenvolupa al ritme de la melodia dels instruments, les veus cantant, els balls i els efectes visuals.

CELEBRANT I4 + 4T

Els padrins de 4t amb els seus fillols d’I4, han intercanviat PUNTS DE LLIBRE de Sant Jordi, han vist els JOCS FLORALS junts i han gaudit d’una petita obra de teatre interpretada pels nens i nens d’I4.

Mou a la paperera

Decorem l’escola amb l’arribada de Sant Jordi: escrits, roses, escuts, dracs i dibuixos donen la benvinguda a la primavera!

COMPARTIM CONTES AMB ELS FILLOLS

Els pardins de 5è han elaborat uns contes pels seus fillols d’I5. Han compartit una estona de lectura junts.

CONEIXENT EL VALLÈS

Els alumnes de 4t estem fent el centre d’interès “Com el Vallès no hi ha res!” utilitzant les destreses i rutines de pensament.

DE VISITA AL POBLE ESPANYOL

Els alumnes de 2n ens hem endinsat en un viatge a través de les pàgines del llibre de Pinocchio i en les seves aventures. També hem vist les primeres il·lustracions del llibre.

CONEIXEM CATALUNYA

La Galàxia i els Tecnològics hem anat a conèixer les maquetes dels monuments més importants i no tan importants de Catalunya: CATALUNYA EN MINIATURA.

Hem vist el Monastir de Sant Cugat, hem cantat l’himne del Barça davant del Camp Nou. Estem segures que ens han escoltat a Barcelona. Sabeu que també hi ha l’estació de Sant Cugat?

Hem pujat en el trenet que ens ha portat de passeig a pas de cargol, per evitar descarrilar. I hem fet una gimcana i gràcies al treball de tots els equips hem creat les comarques Catalunya. Sabeu que som l’única comarca amb dues capitals?