SORTIDA A LES COVES DE FONT MAJOR (ESPLUGA DE FRANCOLÍ)

El dijous 30 de Novembre, els alumnes de 3r, vam anar  a l’ Espluga de Francolí.

Després d’esmorzar vam fer un taller on vam construir cabanyes prehistòriques i vam pintar  pintures rupestres en una pedra.

Després vam entrar en una cova, que havia creat un riu subterrani, on havien viscut els prehistòrics, i on ara, es veuen escenes sobre com menjaven, caçaven… i la seva evolució des del Paleolític fins a l’actualitat.

Vam entrar en una cabanya del Neolític feta amb troncs, fang i palla.

Per últim vam anar a dinar a un parc que està al costat, i després vam tenir una estona per a jugar.

Us ho recomanem!

Alumnat de 3rB

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *