Ja tenim el Tió a l’escola!

Ahir dilluns va ser un dia molt especial! Només arribar, vam observar que el Tió havia arribat a la nostra escola!

El vàrem trobar ben abrigadet amb la seva manta, al lloc on li agrada estar cada Nadal quan ens visita. Així és que, seguidament, tots els alumnes de cicle inicial vam anar a saludar-lo!

I, és clar, ja des del primer dia, hem guardat les peles de plàtans i mandarines per poder donar-li a l’hora del pati!

Ens ha fet molta il·lusió i aquí us deixem unes fotografies del moment en què hem anat a saludar-lo!