EDUCACIÓ INFANTIL: REPTES SETMANA del 6 al 12 d’abril

Famílies d’Educació Infantil,

Els nens i nenes estan aprenent moltes coses aquests dies a partir de la situació que estan vivint. Cal aprofitar per valorar-los la seva paciència i la seva capacitat per intentar entendre i  acceptar aquesta situació. És molt important conservar l’optimisme i el sentit de l’humor per poder gestionar el millor possible aquest confinament.

Ho estem fent molt bé!!  Junts ho aconseguirem!!

Aquí teniu el segon paquet d’activitats per realitzar durant la següent setmana. Esperem que us serveixin per repassar i a la vegada passeu una estona agradable.

Si teniu qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb les tutores o especialistes.

REPTES DE LA SETMANA

Reptes setmana 30-5 d’abril CICLE INFANTIL

Famílies d’Educació Infantil,

 Aquests  dies que hem d’estar tancats a casa el millor és seguir el ritme diari dels infants, un ordre clar en les seves rutines d’alimentació, higiene i també de son.

Hem d’intentar mantenir uns horaris i garantir que hi hagi temps tant per a l’oci com per a no perdre el fil del curs.

Per això cada dilluns us farem arribar unes activitats que podreu realitzar al llarg de la setmana i ens les podeu retornar totes juntes per correu electrònic quan les acabeu (per exemple amb una foto del resultat) .

Estaria bé que els infants tinguessin establert un horari i un espai per fer-les.

Seran activitats lúdiques i manipulatives però amb uns objectius didàctics.

I que juguin molt, el joc és la millor manera d’aprofitar al màxim la capacitat d’aprenentatge d’aquestes edats.

Molts ànims!!! Estem en contacte.

REPTES DE LA SETMANA 

 

Queda’t a casa

Hola famílies!

Les mestres d’educació infantil hem preparat una petita sorpresa pels nostres nens i nenes!

Esperem que us agradi molt i us animem a enviar-nos al correu de les tutores, fotos i vídeos de les activitats que aneu fent aquests dies a casa!!

Us trobem molt a faltar!

Us enviem molts petonts!  Fins aviat!

#totaniràbé #joemquedocasa

#Jo Em Quedo A Casa

En primer lloc volem aprofitar per enviar-vos molts ànims en aquests moments tan diferents al dia a dia que vivim normalment. Us trobem a faltar a tots/es i esperem que estigueu bé confinats a casa!.Ja sabeu: “no sortiu de casa si no és estrictament necessari!” ?

El darrer dia de classe, dins la incertesa del moment, alguns cursos vam apuntar a les agendes tasques que es podien anar fent durant els dies que no ens veuríem. També vam apuntar tasques per anar fent i entregant a les aules virtuals de l’entorn Classroom, tot i així, aquí us en proposem de noves ? . Cal incidir en el fet que aquestes NO seran avaluables.

Ens dirigim també als infants de l’escola per encomanar-vos:

  • Compartiu les pors, els neguits, les angoixes que pugueu tenir, amb els adults de confiança.
  • Col·laboreu a casa amb les tasques del dia a dia: neteja i ordre de la casa, parar taula, cuinar, la vostra higiene, cuidar dels altres…contribuïu a una bona convivència!
  • Aprofiteu per estar molta estona amb els vostres pares i mares que, de ben segur, no podeu passar tanta estona junts durant un dia habitual. ?
  • Apunteu-vos a moltes iniciatives sorgides de les xarxes socials on podem veure espectacles o classes virtuals per continuar aprenent, però aneu en compte amb les pantalles! És molt fàcil aquests dies, dedicar-hi més temps del què és saludable ?

I per als pares i mares, molts ànims, molta paciència i amor cap als més petits i petites de la casa! Deixem-nos encomanar de la seva positivitat i capacitat d’adaptació a les noves situacions!. Aquesta situació és una nova possibilitat per continuar aprenent i gaudint dels nostres fills/es,us animem a imaginar,fer,crear,analitzar,discutir i compartir moltes noves experiències fruits de tot el temps que gaudim a la vora d’ells/es aquests dies. Després segurament no disposarem del temps per fer-ho!! ?

Tot seguit us adjuntem: orientacions i activitats que el Departament d’Educació ens ha fet arribar a l’escola, proposta d’horari base per portar les rutines a casa aquests dies, noves experiències i classes sorgides online. Aquests recursos han estat complimentats amb altres activitats proposades pel claustre de mestres de l’escola.

⇒ACCEDIU A LA PÀGINA⇐

Ambient llum P3

Els nens i nenes de P3 han tornat a passar per l’ambient de llum. Aquesta vegada han experimentat amb aigua fluorescent, sorra fluorescent a la taula de llum, plastilina, s’han pintat la cara amb pintura fluorescent i també han pintat una màscara de carnestoltes amb colors fluorescents. Aquestes màscares han quedat molt brillants.

Podeu baixar l’aplicació Quiver Masks i veureu quina màgia fa la màscara a la cara dels nens i nenes.

Us deixem un tastet d’imatges de les activitats que hem fet.

 

Carnestoltes a infantil

La setmana passada a l’escola vam celebrar la festa del Carnestoltes. Durant la setmana vam fer activitats relacionades amb la festa i també hem vingut disfressats i disfrassades.

Hem cantat i ballat cançons, hem visitat el senyor Carnestoltes vestit amb les consignes que ens va dir i per acabar la setmana vam fer una sortida tot infantil on vam  fer activitats tots i totes juntes.

Us deixem un tastet d’imatges de les diferents activitats que vam fer i l’enllaç amb la cançó que vam ballar.

        

Acompanyem la dansa húngara amb moviment P3

Amb els infants de p3 hem treballat les dinàmiques del fort i el fluix a partir de la dansa húngara nº5. Quan sona més fort fem moure els mocadors més alts i fent figures més grosses. En canvi, quan sona més fluixet posem els mocadors arran de terra i fem els moviments més petitons. És com si dibuixéssim la música!

Que us sembla si escoltem una miqueta aquesta dansa de Brahms? Aquí la teniu!

 

Ambient de llum a P3

Els nens i nenes de P3 han pogut gaudir de l’ambient de llum de l’escola. Han pogut pintar, dibuixar, esciure, jugar a plastilina fluorescent. També han descobert la màgia de la làmina fosforescent i han jugat amb els blocs de colors a la taula de llum.

A P5 fem neu!

Aprofitant que estem a l’hivern i que als nens i nenes els encanta la neu, hem decidit fer-la nosaltres a l’aula! Ha estat molt divertit i hem après les propietats de l’aigua, el gel, la neu… Si ho voleu fer a casa és molt senzill: solament es necessita bicarbonat sòdic i aigua.

Mireu el resultat!