Facilitats en el préstec de llibres !!!

Com que el dia i  l’hora de préstec coincideix amb el dinar dels més petits de l’escola (Educació Infantil) i amb l’activitat extraescolar d’anglès que organitza l’AMPA, l’escola facilitarà en una altre moment que aquests nens i nenes puguin agafar llibres de la nostra biblioteca. Els nens i nenes de P-3 i P-4 ho faran al llarg del matí del dimarts. Els alumnes de P-5 fins a 6è ho faran els divendres a les 10:40.

RECORDEU AQUEST  PRÉSTEC ÉS NOMÉS PER L’ALUMNAT QUE NO POT  VENIR A LA BIBLIOTECA ELS DIMARTS A LES 12:30. El préstec és quinzenal. Una setmana ve a la biblioteca Educació primària i una altra  Educació infantil.  Per saber quan us toca  consulteu el calendari de préstec, enviat a totes les famílies a principi de curs, el trobareu també al suro de la biblioteca de l’escola i a més a més el teniu penjat en aquesta pàgina web.

Esperem que gaudiu molt del préstec!!!  LLEGIR CREA SOMNIS!!!

1. Míriam

Moltes gràcies per l’organització. A en Niko i la Paula els agrada molt agafar llibres de la biblioteca!!!