SANT JORDI 2023

Per celebrar la diada de Sant Jordi hem fet instal·lacions artístiques en diferents espais del poble, que us convidem a visitar:

L’alumnat d’Educació infantil ha fet unes ROSES DE PARAULES BONIQUES, que han instal·lat a la tanca de l’escola.

L’alumnat de Cicle Inicial ha creat uns RODOLINS VOLADORS que han exposat a la tanca de l’escola.

L’alumnat de Cicle Mitjà ha fet MENÚS POÈTICS que han situat als jardins de l’Ajuntament.

L’alumnat de Cicle Superior han preparat una exposició de FOTOGRAFIES POÈTIQUES, reflectint racons i moments del poble, que han instal·lat al balcó de l’Empordà.

Esperem que us agradi.

Feliç diada de Sant Jordi!

l’Equip de mestres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *