PREINSCRIPCIÓ 24-25 del 6 al 20 de març

Del 6 al 20 de març les famílies que vulgueu inscriure un nen o una nena a l’escola (infantil o primària) per primera vegada, heu de fer la preinscripció. Només ho heu de fer en el cas que el vostre fill o filla el curs vinent faci I3 o vulgueu canviar de centre. L’alumnat de 6è haurà de fer la preinscripció per a l’institut.

La preinscripció es fa online, a l’espai web: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-3-6/inici/

En aquesta web trobareu molta informació sobre tot el procés, la barem, el calendari,…

Si esteu interessats en venir a la nostra escola, us animem a participar a la jornada de portes obertes que farem el 8 de març.

En cas de dubte sobre la preinscripció ens podeu trucar o venir en horari escolar a l’administració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *