ESPECTACLE DEL BIBLIOBÚS

Divendres 3 de maig l’alumnat de l’escola vam anar a la Sala 1 d’octubre a veure l’espectacle “Sr. reciclatge”, a càrrec de Fèlix Brunet.
Sinopsi
Un Sr. Reciclatge és un espectacle de màgia didàctica per a nens i nenes que tracta el món del reciclatge i la… Llegeix més»

ST. JORDI I CERTAMEN LITERARI

Per la Diada de Sant Jordi l’alumnat de 5è i 6è van fer una parada de roses, llibres de segona mà i llibres nous.
El 26 d’abril a la tarda vam celebrar el Certamen Literari on després de les actuacions de cada aula es van conéixer… Llegeix més»

CARNESTOLTES

Divendres 9 de febrer tot l’alumnat de l’escola i llar d’infants vam celebrar el Carnestoltes amb una rua pels carrers del nostre poble acompanyats per la batucada dels infants de 5è i 6è.
En les fotografies també trobareu les fotos de les ordres de la setmana… Llegeix més»