VINE A LES PORTES OBERTES!
17/02/25EL NOSTRE AMIC DE LES ESTRELLES
15/02/25Els nens i nenes de I3 estem treballant les parts del cos a través del nostre amic Kuais. Cada setmana ens fa arribar una part del seu cos i ens porta jocs i activitats molt divertides. Ja tenim el cap, els ulls, el nas, la… Llegeix més»
Visita dels Mossos d’Esquadra a 1r
14/02/25Avui ens han vingut a veure els Mossos d’Esquadra a l’escola. Una mossa d’esquadra ens ha ensenyat un vídeo molt interessant on uns nens i nenes representaven totes les feines que fan els mossos i mosses d’esquadra per a la societat. Hem vist que fan diferents tasques: busquen persones perdudes amb gossos, també fan recerques amb helicòpter…
Seguidament, ens ha ensenyat tots els objectes importants que han de portar: una emissora per poder parlar i avisar els companys/es (utilitzen codis “alfanumèrics”), unes manilles, un bastó policial, una armilla antibales… I l’última sorpresa ha estat que hem pogut pujar a la furgoneta dels Mossos d’Esquadra! Ha estat molt divertit.
També ens han portat dibuixos per pintar, un carnet de policia i una placa policial.
Ah important!
A més, ens han recordat que sempre hem de saber el nostre nom i l’adreça de casa!







Com som per dins?
11/02/25La classe de la Farigola vam tornar de les vacances de Nadal amb moltes ganes d’aprendre coses noves. Havíem d’iniciar un projecte nou i, després de parlar-ho i fer-nos moltes preguntes, vam decidir que volíem investigar sobre el cos humà: “Com som per dins?”
I vam tenir una gran sorpresa! Ens va venir a visitar en Marcel·lí Ossius, i es quedarà amb nosaltres per ajudar-nos a aprendre moltes coses sobre el projecte!
- Rebem una carta que ens envia el Marcel·lí Ossius
- Marcel·lí Ossius
- Portem de casa coses relacionades amb el projecte
2n B Celebra el Dia de la Pau amb reflexions i creativitat
06/02/25Aquest any, a la classe de 2n B, per treballar el Dia de la Pau i la No-Violència a les escoles, primer vam mirar un vídeo que ens explicava perquè es treballa la pau a les escoles i quins objectius té.
Després, vam fer un petit… Llegeix més»
PREPARACIÓ DE LA TERRA I JARDINERIA
02/02/25Durant aquest mes els i les alumnes de 6è hem estat preparant les parcel·les de l’hort perquè els alumnes d’educació infantil puguin sembrar les patates i els alls. Per fer aquesta feina hem tret compost de les compostadores i l’hem cribat amb unes caixes de… Llegeix més»
Una ambulància a l’escola
02/02/25Què hi fa l’ambulància a l’escola un matí qualsevol d’un divendres? Doncs resulta que el pare de l’Adrián, professional en emergències mèdiques, amb la seva companya Yolanda han vingut a mostrar com és aquest vehicle als més petits d’I3. Hem pogut veure com és per… Llegeix més»
Teatre: “Sense lluna”
02/02/25Les classes d’I4 hem realitzat una sortida al teatre. Això de sortir de l’escola ens agrada molt. Anar en autocar és tota una aventura. Hem vist un espectacle de música i llums i hem quedat bocabadats, podríem dir que hem anat a la lluna.
1738064465452
1737572859909
1737572860074
1738065357093
1738065637864
IMG_8931
IMG_8934
IMG_8944-1
IMG_8969
Dia de la Pau
02/02/25Avui dijous dia 30 de gener celebrem el dia de la Pau a l’escola, els nens i les nenes d’I5 han pogut gaudir d’unes cantades al pati que ens han fet els companys i companyes de 1r, 2n, 3r i 4t. De forma conjunta hem… Llegeix més»







