UN DIA QUALSEVOL

Vols veure com és un dia qualsevol a l’escola? Racons i moments plens de màgia. Infants immersos en un món d’emocions, rialles, aprenentatges, descobriments. Qualsevol dia és una aventura a la nostra escola, i qualsevol dia està carregat d’oportunitats per créixer i construir records. ENTRA AL VÍDEO DES DE LA IMATGE

JORNADES CULTURALS: Esports per a tothom.

🌟 Dona una ullada a les increïbles jornades culturals viscudes a la nostra escola, plenes d’acció, valors i emocions! 🏆 Un esdeveniment que ha transformat la nostra escola durant dos dies en un escenari d’habilitat i superació, aprenentatge, empatia i reflexió! No et perdis l’oportunitat de veure com hem celebrat la diversitat a través dels esports per a tothom! 🌈 Un enorme agraïment a tots els docents, familiars, associacions i entitats que han col·laborat per fer-ho possible!👏

CLICA LA IMATGE I MIRA EL VÍDEO!

VOLS CONÈIXER ELS NOSTRES SECRETS? VINE A LES PORTES OBERTES.

Vols descobrir què és allò que ens fa ser únics? Vine a les portes obertes de l’escola!

Inscriu-te i escull quan vols atansar-te al centre perquè t’expliquem quina és la nostra essència i et puguem mostrar alguns trucs de màgia que fem per crear un entorn d’aprenentatge familiar, de qualitat i inspirador.

T’esperem, però abans omple el formulari!

PREINSCRIPCIONS CURS 2024/25

Ja tenim dates per les preinscripcions!

Apunta-ho a l’agenda. Del 6 al 20 de març es presenten les sol·licituds per infantil i primària.

A l’escola abans farem les jornades de portes obertes per qui vulgui venir a conèixer el nostre centre i el nostre projecte.

Us anirem informant. Ara només, encercla el dia 6 de març al teu calendari!

Donar té premi!

La campanya creada per l’alumnat en col·laboració amb el banc de sang i teixits va estar un èxit.

En el procés hem après moltes coses, però el més important és que hem descobert que donar…té premi, perquè ajudar als altres et fa sentir bé.

LA SANG NO ES FABRICA, DONA UNA MICA!

En col·laboració amb el Banc de Sang i teixits de Tarragona, des de l’escola hem dut a terme un projecte de centre on ha participat tot l’alumnat fent múltiples activitats per crear i promoure una campanya de donació de sang al municipi que desitgem que… Llegeix més»

BAREM DEFINITIU

Seguim amb el procés preinscripcions!

Ara, en aquest document podeu consultar la llista de sol·licituds que amb el centre i l’ensenyament en primera petició i ja amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions a 03/05/2023.

Ja queda menys perquè formeu part d’aquesta gran família que som!

INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM

Més enllà de Sant Jordi

Qualsevol moment és bo per educar pel medi ambient o trencar estereotips de gènere. A l’escola ens agrada conèixer les tradicions, però també ens agrada girar els contes, canviar la història, imaginar formes diferents de resoldre els conflictes, empoderar les noies (que també podem ser… Llegeix més»

LES PORTES DEL MÓN

Una experiència emocionant i única. Això és el que va viure l’alumnat de 5è i tots aquells familiars i docents que vam acompanyar-los a l’auditori de Barcelona per participar en Cantània el dimarts passat. A l’escenari el nostre alumnat va interpretar la cantata LES PORTES… Llegeix més»

PREINSCRIPCIONS CURS 2023/24

SI NECESSITEU AJUDA PER FER LA PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA TAMBÉ PODEU CONTACTAR AMB L’OFICINA MUNICIPAL D’ESCOLARITZACIÓ (OME) DEL MUNICIPI I FER LES VOSTRES CONSULTES O INCLÚS DEMANAR UNA CITA PER FER-LA.

CONTACTE OME
Carrer Soria , 16 43892 Miami Platja ( Mont-roig del Camp)

ome@mont-roig.cat

De dilluns a divendres de 9:00 h a 14:00 h