Setmana de la recollida selectiva: 365 Kg en total

Un cop finalitzada la setmana de recollida selectiva, el total de quilos recollits ha superat els 365. Gràcies a la col·laboració de totes les famílies i veïns que ens heu anat portant les vostres deixalles degudament separades, l’escola rebrà aproximadament uns 110 euros per adquirir material escolar i informàtic.

Esperem que, apart d’aquest premi per a l’escola, amb aquesta activitat tothom hagi après a conscienciar-se de la importància de llençar la brossa als contenidors corresponents de recollida selectiva per tal d’afavorir que les deixalles puguin ser reciclades i fer així una contribució positiva envers el medi ambient.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=26PWPe4qGqA[/youtube]

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *