Campanya de donació de sang

Aquí teniu les fotografies de la donació de sang. Els alumnes de cinquè han realitzat diferents activitats de difusió (falca a la ràdio de Sant Andreu, penjada de cartells per les botigues del poble, informar i consciència a tots els alumnes de l’escola,...) i la jornada ha estat tot un èxit, amb una cinquantena de donacions.

Des de l’escola volem agrair a totes les persones que s’han implicat i han fet possible que la primera jornada de donacions del Joan Maragall hagi superat les expectatives. Gràcies!!!

Donació de sang

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *