Estimades famílies,

Ens plau informar-vos que som una de les escoles receptores de llibres per a la biblioteca escolar, de la campanya d’Òmnium Cultural “Llegir ens fa grans” !

La campanya convida la ciutadania a comprar llibres nous a través de la web i a les llibreries que s’han adherit al projecte.

Pots fer la compra del 16 al 23 d’abril a les llibreries adherides o durant la mateixa diada de Sant Jordi a la parada d’Òmnium. A la web fins al dia 30 d’abril.

Totes les llibreries adherides són punts de recollida juntament amb totes les parades d’Òmnium arreu del país durant la diada de Sant Jordi.

Un cop passada la campanya de recollida, faran els paquets i els enviaran a les escoles inscrites.

Més info.:

I BONA DIADA de SANT/a JORDI/na 2024

Cantada de nadal

Estimades famílies. Us compartim la llista de les nadales que cantarem la setmana vinent perquè les pugueu escoltar a casa. Aneu afinant!