JOB SHADOWING A AMSTERDAM – DIA 1

Tal i com hem publicat en els articles del blog, els centres que formen part del Consorci ERASMUS + KA121, ha pogut realitzar els dies 12, 13, 14 i 15 de juny la primera mobilitat amb dos alumnes de cada escola a un centre escolar d’Amsterdam que rep el nom de Spring High. Allà els alumnes han pogut gaudir d’uns dies meravellosos amb els nens i nenes d’aquella escola i han pogut practicar la llengua anglesa i conéixer la cultura del país.

La Inma Rodríguez juntament amb el Xavi de l’escola Quatre Vents de Canovelles, la Judith de l’escola Salvador Llovet de Granollers, el Jordi de l’escola el Mogent de la Roca del Vallès i el Carles del Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Oriental han acompanyat al grup d’alumnes i han realitzat també observació a les diferents aules i espais de l’escola Spring High amb l’objectiu d’aprendre noves metodologies de treball i d’ensenyament.

El primer dia d’estada al país, els alumnes de l’escola d’Amsterdam ens van rebre amb els braços ben oberts i amb un tastet deliciós de dolços i refrigeris propis de la ciutat. Posteriorment, l’Eva que ha estat la persona responsable i d’enllaç amb el Consorci ens va ensenyar totes les instal·lacions i vam gaudir d’una estona de jocs al gimnàs de l’escola.

Posteriorment vam passar la tarda junts al llac pròxim al centre escolar i vam acabar el dia amb un sopar a la pizzaria Domino’s Pizza.

Ens esperava una intensa setmana!