GRÀCIES PER TOT, JOSEP!!

????????????????

En Josep, el nostre conserge, s’ha jubilat i aquest dilluns li vam fer una sorpresa per acomiadar-lo i donar-li les gràcies per tota la feina feta a l’escola.

Gràcies, Josep!!

Ara tenim una nova conserge, la Gemma.

Ja arriba Nadal!

Ja fa dies que des de l’escola estem preparant el Nadal; la tapa d’àlbum trimestral, la felicitació pels pares, l’arbre , el poema que direm davant de tota la família, la cançó del Concert …
Però, aquest any ha estat una mica especial, i tots els… Llegeix més»

DATES PER L’AGENDA!!

6 DE DESEMBRE

Estrena del documental

IMAGINA UNA PARET

Sixe Paredes

cubisme-i-guerra-web-3

a l’Escola Ferrer i Guàrdia

VOTV Televisió

17h i 22h

15 DE DESEMBRE

Xerrada per a les famílies

QUI MANA?

Els nens i les nenes? Els pares?

familia-ejercicio-ruso

A càrrec a de la psicòloga

Assumpta Garcia

Parlarà, sobretot de l’edat dels 8 al 10 anys

al menjador de l’escola a les 15h
 19  DE DESEMBRE

Projecció del documental IMAGINA UNA PARET

Sixe Paredes

cubisme-i-guerra-web-3

a l’Escola Ferrer i Guàrdia

Obert a tothom

Centre Cultural

c/ Joan Camps 1

Encara no teniu el xandall de l’escola?

El voleu regalar aquestes festes? Aprofiteu que l’AMPA estarà

divendres, dia 16, al porxo i  el podeu comprar de 15h a 17h

Recordeu:

Dimarts 6, dijous 8 i divendres 9: NO HI HA CLASSE!

VISITA RÀDIO-GRANOLLERS

img-20161202-wa0010
L’alumnat de sisè, dins el projecte Ràdio i Entorn, ha visitat, aquest passat divendres, les instal·lacions de l’emissora local.
Han pogut assistir en directe l’enregistrament del magazine diari que emet Ràdio Granollers i han tingut la possibilitat d’escoltar les explicacions que els ha fet la periodista Montse Redondo del procés de creació d’un programa i sobre el funcionament de l’emissora,
Aquesta alumnes enregistraran el seu propi programa que serà emès a final de curs.
                                                         img-20161202-wa0008                             img-20161202-wa0007

RESULTATS DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Eleccions al Consell Escolar.

Aquest mes de desembre, com ja sabeu, hi ha hagut renovació del Consell Escolar.
Han estat escollides:
Pel sector dels mestres: Montserrat Gabarrella i Gemma Felip
Pel sector de les famílies: Nàdia El Kouche
????????????????
Agraïm a les persones que han estat fins ara membres del Consell: Miquel Fusté, Daniel Rodriguez,
La composició del Consell pels propers dos anys és la següent:
Equip directiu: Teresa Maria Ferrer, Sara Garcia i Mireia Roca.
Representants mestres: Mercedes Fernández, Montserrat Jaume, Montserrat Gabarrella i Gemma Felip
Representants de les famílies: Irina Llompart, Miria Padrós i Nàdia El Bouche.
Representant del personal d’Administració i Serveis: Carolina Pedraza
Representant de l’Ajuntament: M. del Mar Sánchez

CELEBRACIÓ DEL NADAL A L’ESCOLA

Com cada any l’escola ens preparem per celebrar aquestes festes tradicionals conjuntament amb tots vosaltres.

A les classes comencem a pensar en la decoració, a aprendre poemes, a assajar les cançons del Concert, a preparar la representació dels Pastorets… esperem, com sempre, la visita del patge Gregori pels més petits. Anem  pensant amb el tió i en fer l’amic invisible amb els més grans i, tots plegats, fent balanç de la feina feta durant aquests primers mesos de curs.

Pel que fa a la decoració  us proposem que cada família decori una bola de Nadal. Aquí teniu unes quantes idees per anar-vos inspirant ….

bolas-de-lanas-de-colores-y-botones        dsc_0038    manualidades-navidenas-decoracion-hecha-casa-bola-brillante

3-adornos-navidenos-manualidadesdescarga

També us facilitem la circular amb informació detallada de totes les activitats que realitzarem aquests dies propers al Nadal.

actesnadal2016

Visita al Planetari de Granollers

El passat dilluns 21 de novembre la classe de 4t va anar al Museu de Ciències Naturals de Granollers a veure el Planetari.
El Museu de Ciències Naturals de Granollers ofereix diverses activitats educatives vivencials i experimentals per a escolars. Aquesta activitat és una d’elles. Dirigida… Llegeix més»

PROJECTE: Portes de classe

Cada any la nostra l’escola treballa una disciplina artística especifica. I aquest any li ha tocat el torn al CINEMA, considerat el Setè Art.
Els alumnes han treballat  molt per a conèixer als protagonistes de pel·lícules molt conegudes al llarg de l’historia del cinema.
Els alumnes de tercer… Llegeix més»