PIQUEM DE MANS
Els alumnes de P5 estem treballant la pulsació i la lateralitat creuada a través d’una cançó d’arreu del món.
Els alumnes de P5 estem treballant la pulsació i la lateralitat creuada a través d’una cançó d’arreu del món.
6th graders offer us their best recipes. They really look delicious!!
6th graders enjoy cooking!! Llegeix més »
A les pràctiques de laboratori, els nens i les nenes de cinquè, després de deixar reposar les nostres dissolucions d’aigua i sal durant dos mesos, hem aconseguit l’objectiu final de l’experiment. El resultat, “uns fantàstics cristalls de sal comuna”, que com podeu veure a les imatges tenen forma de cubs.
Cristalls de sal Llegeix més »
El dia 10 de febrer els infants de P5B van fer una sortida al Centre Cívic Mas Abelló per fer un taller de Kapla. Cada alumne va construir un edifici i després van construir ponts per connectar-los.
P5B SORTIDA-TALLER KAPLA Llegeix més »
Els infants de P5B van veure i escoltar el conte: “els bons amics”, van ordenar i explicar les seqüències del conte, el van representar amb titelles i el van dibuixar. Van fer uns dibuixos molt bonics!
P5B REPRESENTACIÓ DEL CONTE: ELS BONS AMICS. Llegeix més »