ENS VISITA LA INFERMERA

Aquest dijous hem rebut la visita de la nostra infermera de referència a l’escola, la Gisela, que està al CAP de l’Arboç.

Al llarg del matí ha impartit tallers en totes les comunitats.

A la comunitat dels petits i del mitjans ha treballat les emocions i la seva importància per al nostre benestar.

Amb els grans ha parlat sobre higiene i salut i dels canvis que es produeixen en l’adolèscencia.

Moltes gràcies Gisela per les teves explicacions, esperem veure’t aviat!

ENS ENDOLLEM AL SOL!

L’alumnat de la comunitat dels grans han realitzat de la mà de Cel Rogent, una activitat anomenada “Endolla’t al sol”, que es centra en l’energia solar com a exemple d’energia renovable i en les seves aplicacions com a font d’energia tèrmica i fotovoltaica.

Diverses experimentacions han permès que entenguin els fonaments de l’aprofitament de la llum i la calor del sol.

Han gaudit molt de l’experiència.

SETMANA DE CARNAVAL

La setmana ha començat amb les ordres que Sa Majestat el Rei Carnestoltes ha manat, i que els més grans de l’escola ens han vingut a presentar.

TALLER DE PERCUSSIÓ

La comunitat dels grans ha fet diverses sessions de percussió amb la Maria, que pertany a la Colla de Diables de El Pla de Manlleu. Han practicat uns ritmes amb els timbals per tocar durant la rua de Carnaval.

La comunitat dels Mitjans i la dels petits han fet una sessió de percussió i els ha encantat!

DIJOUS GRAS_COMUNITAT PETITS

Per celebrar dijous gras els més petits de l’escola han anat a l’Ermita de Sant Miquel a esmorzar.

Pel camí han observat els ametllers florits.

DIJOUS GRAS_COMUNITAT DELS MITJANS I DELS GRANS

Els mitjans i grans de l’escola han fet una caminada més llarga fins a la Moixeta, on han esmorzat l’entrepà de truita i/o botifarra per agafar forces per tornar a l’escola.

RUA DE CARNAVAL

Divendres a la tarda hem sortit tota l’escola a gaudir de la rua de Carnaval pels carrers del poble acompanyats de totes les famílies.

Volem agraïr la col·laboració de l’AFA amb la xocolatada que ens han ofert en arribar a l’escola.

Dimecres de cendra una sardina han decorat per donar el carnaval per finalitzat.

BONES FESTES!

Aquests últims dies hem gaudit de les tradicions nadalenques a l’escola.

La comunitat dels grans han fet l’amic/amiga invisible, després de molts dies de pistes i incertesa han pogut descobrir qui era. Heu creat uns regals fantàstics!

La comunitat dels petis i la dels mitjans han fet cagar el Tió, després d’una setmana donant-li de menjar, l’han fet cagar amb uns quants cops de bastó. Els ha cagat molta xocolata!

En acabar hem compartit un esmorzar boníssim!

L’últim dia del trimestre hem celebrat el Festival de Nadal al Cafè del poble, amb l’escalf de les famílies. Han recitat poemes, cantat cançons nadalenques i ballat les coreografies que han preparat amb moltes ganes.

Enhorabona artistes👏😍👏

SORTEIG DE LES CISTELLES DE NADAL DE L’AFA

Dimecres dia 13 de desembre s’ha celebrat el sorteig de les cistelles de Nadal de l’AFA.

Amb l’ajuda de la mà innocent d’alguns i algunes alumnes de la comunitat dels grans s’ha realitzat el sorteig de les dues cistelles

Els nombres premiats han estat :

• 1893: Cistella gran
  • 4095: Cistella petita

Els guanyadors ja han passat per l’escola a recollir-les.

L’AFA agraeix la col·laboració de les famílies per les seves aportacions.